Tuesday 27 October 2020

New Trailer Alert: Ramsey Nouah's 'Rattlesnake: The Ahanna Story'

 Today social media space in Nigeria was set on fire as the Trailer of one of the most anticipated movies of the year, Amaka Igwe's 'Rattllesnake' classic remake.

The movie was done by the producers of Living in Bondage: Breaking free. Executive Producer, Charles Okpaleke , Produced by Chris Odeh and Directed by Ramsey Nouah and shot by Muhammad Atah Ahmed, it stars Stan Nze, Bucci Franklin, Osas Ighodaro, Efa Iwara, Odera Adimorah, Tobi Bakre, Ayo Makun, Omotola Jalade-Ekeinde, Norbert Young, Emeka Nwagbaraocha, Elma Mbadiwe, Tope Olowoniyan, Fred Amata, Sonny MC Don, Chinyere Wilfred, Chiwetalu Agu, Gloria Young, Ejike Asiegbu, Nengi Hampson, e.t.c

The movie is scheduled to hit Cinemas Nationwide from the 13th of November. Save the date.

Watch the trailer below:






9 comments:

  1. Are you interested in any kinds of hacking services?
    Feel free to contact TECHNECHHACKS.

    For years now we’ve helped so many organizations and companies in hacking services.
    TECHNECHHACKS is a team of certified hackers that has their own specialty and they are five star rated hackers.

    We give out jobs to hackers (gurus only) to those willing to work, with or without a degree, to speed up the availability of time given to jobs!!

    Thus an online binary decoding exam will be set for those who needs employment under the teams establishment.


    we deal with the total functioning of sites like,


    • SOCIAL MEDIA (Facebook, Twitter, Instagram, Snapchat, google hangout etc.)

    • SCHOOL GRADES

    • IOS/OS

    • CREDIT SCORES

    • BANK ACCOUNTS

    • SPOUSES PHONE

    Our special agents are five star rated agents that specializes in the following, and will specially be assigned to you for a special job well DONE.

    • WESTERN UNION TRANSFER

    • CREDIT CARDS INSTALLATION

    • MONEY FLIPPING

    • CRIMINAL RECORDS

    • BTC RECOVERY

    • BTC MINING

    • BTC INVESTMENT

    Thus bewere of scammers because most persons are been scammed and they ended up getting all solutions to their cyber bullies and attacks by US.

    I am Jason williams one of the leading hack agent.

    PURPOSE IS TO GET YOUR JOBS DONE AT EXACTLY NEEDED TIME REQUESTED!!!



    And our WORK SUCCESS IS 100%!!!



    We’re always available for you when you need help.

    Contact or write us on:

    Technechhacks@gmail.com

    SIGNED....!

    Jason. W

    TECHNECHHACKS
    2021©️All Right Reserved

    ReplyDelete
  2. Halo semuanya, nama saya Indrias Priastuti seorang wanita dari indonesia, dan saya bekerja dengan negara berkembang biak, dan kami telah mendengar dan juga dari perusahaan pinjaman, saya ingin segera menggunakan media ini untuk seluruh indonesia untuk mencari pinjaman internet Sangat hati-hati - Berhati-hatilah agar tidak jatuh ke tangan scammers dan penipu, ada banyak kreditur kredit palsu di sini di internet dan beberapa dalam upaya asli dan nyata,

    Saya ingin memberikan kesaksian saya tentang bagaimana ALLAH membimbing saya ke pemberi pinjaman nyata dan dana pinjaman nyata telah mengubah hidup saya dari rumput menjadi Anugerah, setelah saya tertipu oleh beberapa kreditur kredit di internet, saya kehilangan banyak uang untuk biaya pendaftaran . . , Garansi, pajak, dan setelah pembayaran saya masih belum mendapatkan pinjaman saya.

    Setelah berbulan-bulan di internet dan jumlah uang yang dihabiskan tanpa mendapatkan pinjaman dari perusahaan mereka, maka saya menjadi sangat putus asa untuk mendapatkan pinjaman dari kreditur kredit asli online yang tidak akan menambah rasa sakit saya jadi saya memutuskan untuk menghubungi teman saya yang baru saja mendapatkannya. Pinjaman online, kami meresmikan kami tentang masalah ini dan dia menceritakan kisah seorang wanita bernama Mrs ELINA JOHNSON yang merupakan CEO ELINA JOHNSON GLOBAL LOAN.

    Maka saya dan suami mengajukan aplikasi untuk jumlah pinjaman (Rp 1.000.000.000) dengan tingkat bunga rendah 2%, tidak menjaga usia saya, karena saya mengatakan apa yang saya ingin membangun bisnis saya dan pinjaman saya telah disetujui dengan mudah. Tidak ada stres dan semua persiapan dilakukan dengan transfer kredit dan dalam waktu kurang dari sehari setelah sertifikat yang saya setorkan ke bank dan impian saya masuk. Jadi saya ingin saran yang memerlukan panggilan cepat sekarang atau email di elinajohnson22@gmail.com

    Tidak hanya sampai di situ, sang ibu memastikan tim ahlinya membantu Anda dalam berinvestasi sehingga Anda tidak akan pernah bangkrut lagi dalam hidup Anda.

    Dia adalah wanita yang sangat baik dan dia tidak tahu saya melakukan ini. Saya berdoa semoga ALLAH memberkati dia untuk hal-hal baik yang telah dia lakukan dalam hidup saya. Anda juga bisa menghubungi saya di indriaspriastuti2@gmail.com nice day info lebih lanjut..

    ReplyDelete
  3. Hello Everyone I want to quickly use this medium to share a testimony on how i was directed to a Legit and real illuminati member who have transformed my life from grass to grace, from being poor to a rich woman who can now boast of a healthy and wealthy life without stress or financial difficulties. After so many months of trying to to be a member of the illuminati and was scammed the sum of $3,000 i became so desperate in being a member online who will not add to my pains, then i decided to contact a friend of mine who recently became a member, we discussed about the issue and to our conclusion she told me about a man called Paul mark who is the grand master in the whole of Africa. So i applied to become a member of illuminati easily without stress and all the preparations were made concerning how to become a member in two(2) days i became a member and the sum of 1.5 million dollars was deposited into my bank account so i want to advice any one who wants to become a member should call him +2349130700648 or WhatsApp him +2349130700648 or email (illuminatiworldoffamous@gmail.com) he does not know am doing this i pray that lucifer will bless him for the good things he has done in my life.      

    ReplyDelete
  4. I lost my job few months back and there was no way to get income for my family, things was so tough and I couldn't get anything for my children, not until a met a recommendation on a page writing how Mr Bernie Wilfred helped a lady in getting a huge amount of profit every 6 working days on trading with his management on the cryptocurrency Market, to be honest I never believe it but I took the risk to take a loan of $800 and I contacted him unbelievable and I was so happy I earn $12,500 in 6 working days, the most joy is that I can now take care of my family I don't know how to appreciate your good work Mr. Bernie Doran God will continue to bless you for being a life saver I have no way to appreciate you than to tell people about your good services.
    For a perfect investment and good strategies contact Mr Bernie Doran via WhatsApp :+1(424)285-0682 or Telegram : @Bernie_doran_fx or Email : Bernie.doranfx01@gmail.com

    ReplyDelete
  5. GOOD DAY Guy's

    I'm providing legit, guaranteed & verified FULLZ & Tools with Tutorials.
    We are a team of professional H-ackers, Spa-mmers, Car-ders.
    Will teach you too if you are interested in.

    Fullz for SBA, PUA, Tax Return & UI
    Good Credit Scores Fullz
    CC With CVV Fullz
    Dumps With Pin Codes 101 & 202
    Business EIN Fullz
    Employment & Unemployment Fullz/Pros/Leads
    Office365 Leads
    Combos
    Logins

    DM Me At;
    752822040 : icq
    peeterhacks : Wickr/Skype
    @killhacls : TG/icq

    Tools for Spa-mming with tutorials complete package available
    Ha-cking PC/Mob/Web/Server Tools & Tutorials available
    CC Tutorials for Cash out, Transfers to Bank Account/BTC
    Tutorials for Carding (Amazon, PayPal, E-bay, BTC, etc)
    Mailers (SMTP's/Web-Mailers/PHP-mailers/Alexus Mailer)
    C-panel/RDP's
    Shells/Brutes/Dorks
    BTC Cracker/Flasher
    Fr**D B**le 21/22
    D**P & D**K Web Complete Course with Easy learning guide
    Kali-Linux Full
    Key-Loggers/RAT's/Vi-ruses/Scripting
    SMS Senders/Spoofer/Bulk SMS Sender
    Logins/I.P's/Proxies
    Premium Accounts in Bulk (Netflix/Amazon/Spotify/Coinbase)
    SQLi Injecter/Server Pen-etration
    Sc-am Pages/Scripting
    Verified D-Web Links

    Beside that you can ask for anything regarding Ha-cks, Spa-m, Car-dings ETC
    Feel free to contact
    Will serve you wisely
    Our team is available 24/7
    Good Luck

    @leadsupplier (Te.le.gram)
    752 822 040 (I.C.Q)

    ReplyDelete
  6. Testimoni saya tentang bagaimana saya menjadi ahli Illuminati. Saya ingin tahu orang yang ingin menyertai Illuminati hebat sebagai ahli hebat Illuminati yang mahukan saya sebagai ahli hebat. Namanya ialah Lord Felix Morgan. Bantu saya memulihkan hidup saya dari peringkat kematian. Dilepaskan selepas kira-kira 5 tahun dan enam bulan. Selepas dikhianati oleh begitu ramai ahli Illuminati. Selama bertahun-tahun saya putus asa dan kewangan di lapangan. Tetapi pada suatu hari ketika melayari internet, saya terjumpa posting Ahli Besar Illuminati Lord Felix Morgan dan mengatakan bahawa jika anda adalah salah seorang ahli Illuminati yang hebat, anda boleh menjadi terkenal, kaya dan berjaya dalam hidup. Saya menghubunginya dan saya menerangkan segala-galanya kepadanya dan dia mengesyorkan pendaftaran yang digunakan dan saya membayar ahli besar untuk memulakan saya dan saya telah dimulakan ke dalam World Order of the Illuminati. Selepas itu, mereka memberi saya semua garis panduan dan memberitahu saya bahawa selepas permulaan ahli baharu akan diberi ganjaran wang tunai $1,000,000. Dengan bantuan Lord Felix Morgan. Saya telah dimulakan sepenuhnya sebagai ahli penuh Illuminati. Jika nasihat anda ialah anda pernah mencuba penipu sebelum ini atau sedang, terpulang kepada saya untuk membantu anda menyertai jadi cuba Lord Morgan. Ini adalah peluang terbaik anda untuk menjadi apa yang anda inginkan dalam kehidupan masa depan anda. Hubungi beliau melalui WhatsApp +2348055459757 atau e-mel: Illuminatiofficial565@gmail.com

    ReplyDelete
  7. Telegram @leadsupplier / @killhacks
    ICQ @killhacks / 752822040
    Email hacksp007 @ dnmx.org

    CC CVV Fullz
    SSN DOB DL Fullz
    High Credit Scores Pros
    Dumps With Pin 101 & 202
    DL Scan Front & back with selfie
    Combos/Logins
    Business EIN Company Fullz
    SMTP/RDP/Shell/C-Panel/Web-mailers

    Fresh tools & updated tutorials
    Loan Methods & Hacking Stuff

    ReplyDelete
  8. Testimoni saya tentang bagaimana saya menjadi ahli Illuminati. Saya ingin bertemu dengan orang yang ingin menyertai Illuminati hebat sebagai ahli hebat Illuminati yang mahukan saya sebagai ahli hebat. Namanya ialah Lord Felix Morgan. Bantulah saya memulihkan hidup saya dari peringkat kematian. Dilepaskan selepas kira-kira 2 tahun dan enam bulan. Selepas dikhianati oleh begitu ramai ahli Illuminati. Selama bertahun-tahun saya putus asa dan kewangan dalam tanah. Tetapi suatu hari semasa melayari internet saya terjumpa jawatan Illuminati Lord Felix Morgan yang hebat dan ia mengatakan bahawa jika anda adalah salah seorang Illuminati yang hebat anda boleh menjadi terkenal, kaya dan berjaya dalam hidup. Saya menghubunginya dan menerangkan segala-galanya dan dia mengesyorkan pendaftaran yang digunakan dan saya membayar ahli besar untuk membantu saya bermula dan saya telah dimulakan ke dalam Tata Dunia Illuminati. Selepas itu, mereka memberi saya semua garis panduan dan memberitahu saya bahawa selepas inisiasi, ahli baharu akan diberi ganjaran wang tunai $1,000,000. Dengan bantuan Lord Felix Morgan. Saya telah dimulakan sepenuhnya sebagai ahli penuh Illuminati. Jika nasihat anda ialah anda pernah mencuba penipu sebelum ini atau sedang, terpulang kepada saya untuk membantu anda menyertai, jadi cuba Lord Morgan. Ia adalah peluang terbaik anda untuk menjadi apa yang anda inginkan dalam kehidupan masa depan anda. Hubungi beliau di WhatsApp +2348055459757 atau e-mel: Illuminatiofficial565@gmail.com

    ReplyDelete
  9. Ini adalah testimoni saya tentang bagaimana saya akhirnya menyertai orde dunia baru, Illuminati setelah saya cuba untuk menyertai selama lebih 2 tahun sekarang tetapi penipu mengambil wang daripada saya beberapa kali. Saya telah mencari untuk menyertai Illuminati sekian lama, tetapi penipu terus mengambil wang saya sehingga awal tahun ini apabila saya bertemu dengan Lord Felix Morgan dalam talian, saya menghubunginya dan saya menerangkan segala-galanya kepadanya dan dia mengesyorkan pendaftaran yang digunakan dan saya membayar untuk ahli besar untuk membantu saya bermula dan saya telah dimulakan ke dalam World Order dan saya menerima jumlah $1,000,000 dolar AS selepas permulaan saya dilakukan. Saya sangat gembira! Dan berjanji untuk menyebarkan kerja baik Lord Felix Morgan. Jika anda berminat untuk menyertai Illuminati perintah dunia baharu hari ini, hubungi Lord Felix Morgan hari ini dia adalah peluang terbaik anda untuk mendapatkan keahlian kepada illuminati yang sentiasa anda inginkan. Hubungi Lord Felix Morgan E-mel: Illuminatiofficial565@gmail.com atau WhatsApp +2348055459757

    ReplyDelete